最喜歡的五個品牌

在 一些英文網站看到這種有趣的Blog Tag遊戲規則很簡單,開始遊戲的人出一個題目,在自己的blog上寫下答案,然後把題目丟給另外5個人,在文末附上這5個人的連結,並且到這些人的留言 版留言,這5個被tag到的人在自已的blog註明【並附上連結】是從哪一個blogger那裡傳來的題目【可用(引用)功能】然後寫下自己的答案,再去 貼另外5個人,如此繼續下去。



感謝 魚魚毛☆嘉☆芙☆蓮☆ tag 中我喎!

班門弄斧,齋數時裝,有錯有漏,歡迎指正,多謝合作。

1. Stella McCartney ( Official Site:http://www.stellamccartney.com/)
解說:愛屋及烏,連佢之前主理過o既 Chloe (唔係《酒店風雲》個姚子羚,Official Site:http://www.chloe.com) 都一拼喜歡上。狂熱到我咁鬼窮屋企都有少量 See by Chloe o既 items。最新的 adidas crossover series 響西武見真身很失望,本來都會失守比其中有對flip-flop,叫做添下香油,不過無我 size(腳大,無計!),慳返。雖然唔多靚但係無影響銷情,系列依然好好好好賣。

2. A.P.C. ( Official Site:http://www.apc.fr)
解 說:話無比人影響就真係呃你。某一任前度男友係此品牌 super fans,日對夜對,自不然就愛上。法國有型情懷(以前)只此一家,(agnes b 我都 O 但係唔型) 認識是N年前中環小舖時代,不過果時細蚊女無錢買。近年越買越多,成為衣櫃中出現率最高品牌之一。最想要的 items 是我著上身會薯到爆兼香港天氣好難著的 classic 乾濕褸。*注意,想要,同會唔會買,係兩回事。

3. Gucci (Official Site:http://www.gucci.com)
解 說:只限 Tom Ford 時代,講完。其實 Tom Ford 時代也不是件件精采,但係我欣賞o的做生意叻o既人。時裝人會明我講咩,唔係的話亦不作解釋。另一愛是 vintage o既 Gucci bag,當三大(港女最愛,笑) 品牌之中, LV 太泛濫財大氣粗,Dior o的袋又唔爭氣,vintage o既 Gucci 可謂另一好選擇。(不過又係越o黎越濫,唉~) by the way,Dior,我都愛,但只限妹仔味重 easy carry o既散打飾物係列。平嘛~ 我都有虛榮的時候。

4. TOPSHOP / H&M
(Official Site:http://www.topshop.com / http://www.hm.com)
解 說:其實兩個品牌我都愛,兼且(響我眼中)差無幾,一齊寫。愛佢o地,因為貫徹我o既買衫宗旨 ─ 平靚正,之餘,還附送英式美學!H&M 有男有女有細路有makeup line,仲週不時送你小驚喜,例如之前同大師o既 crossover 系列 (有炒價!)。TOPSHOP 除女裝外又有男裝 TOPMAN 照顧週到,又有專人搜羅o既 vintage clothes,唔明點解香港無人入(吹o左好多年話入話入,最終都係得個吹字。) 好彩我們還有 ebay 還有 yahoo auction!

5. VINTAGE o野 (諗唔到啦,gamchulia,夾粗o黎啦~)
解說:寫咁多段都有寫 vintage 呢個字,其實呢~ 我逢 vintage,就加分。香港無 flea market 咋 (Milk farm 唔算)!唔係我實日蒲夜蒲。

(補充:寫親都係鬼佬品牌,其實我有苦衷,local label 同 日本o野唔係唔好,但係九成十無我 size,響我角度o黎講o的衫全部係比o的有厭食症o既人著 e.g. izzue女裝,你叫我怎能愛上?唉~)

[我TAG你]
恭喜以下「中獎」o既朋友~hee hee
1. 朋友 pmo428
2. Random Tag Nikke
3. Random Tag kytkash
4. Random Tag KakA
5. Random Tag 網上遊☆文


Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates