a simple but happy night

尋晚返o左阿媽屋企食飯,
同埋男朋友:em_34
見家長唔係第一次,
但係一齊返阿媽屋企就第一次啦。
中秋無返屋企,
今個禮拜就補食返。

買o左生果籃,又買o左燕窩比我外婆,
(全部都係男朋友比錢:em_34)
一入門口阿媽就話駛咩咁誇張,
其實我知佢鬼咁開心,女人就係咁o架啦~

食o左幾好味o既客家style炆鴨啦
(唔知點整,淨係食得出有陳皮),
一條細o既斑啦,不過o的肉蒸得實o左o的,
仲有炒菜心,同埋猴頭菇老火湯,
飽到唔識郁。
阿媽又逼男朋友食好大碗飯,
哈哈~ 食完又食飯後果,
食o左好甜o既橙同埋碌柚。
(揀生果我真係弱項,唔識揀。)

食完飯,
一邊睇《酒店風雲》一邊幫阿媽整電腦,
睇完就閃,男友送我返屋企。
然後好早12點幾就訓覺,
尋晚好熱好局,冷氣又壞壞地唔夠凍,要開埋風扇,
但係男朋友響身邊,訓得比平日還要舒服。

我好 treasure o的咁簡單o既生活其實,
雖然我個樣唔似,但係我真係好開心喎。

我男朋友未必係世界上最好o既男朋友,
但就一定係我拍咁多次拖以來對我最好最好o既男人,
唔係要買幾多名牌食幾多餐貴飯就等於好,
(當然如果有閒錢時我唔介意你勁送:em_34)
最簡單,我知道你係好愛我就夠了。

thank you my dear for everything you did.:em_35

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates