夜琉璃

下晝聽903《I Love You Boyz》,
Donald 講一個好舊o既電視節目叫做《夜琉璃》!

:em_45嗚~~嗚~~嗚~~
好開心呀!終於搵到知音人有人識得呢個電視節目啦~~~

早兩日同事 P 走o黎問開呢o的恐佈電視節目,
我好似傻仔咁講出o黎都無人知呢個咩o黎呀!

我諗有差不多廿年歷史,係我好細好細果時睇過o架~
仲要係深夜時段,阿爸阿媽唔比睇,
我偷偷地襯佢o地睇我就裝咁囉~

係亞視o架~不過我諗呢度都無咩人識o架啦~

真係好恐怖o架~大家知啦~亞記o的o野不嬲都殘殘舊舊,
o的 backdrop 又特別肉酸,妝又化得特別衰,
o的 effect 又好 low-tech 果o的o黎o架~ (e.g.下巴用綠色電筒射住)
但就係因為咁鬼 lo-fi,個氣氛先至夠晒恐怖呀!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates