[BLOG TAG] 五樣我見到會開心o既o野

哇呵呵呵呵呵呵~ 鳴謝玄米姑娘小姐 tag 我啦~

題目五樣我見到會開心o既o野

第一位!※我個靚仔男朋友:em_35
見到佢,人都靚o的,目訓得好o的,做o野都醒神o左呀!

第二位!※好朋友(們)※
對於我呢挺獨居老人o黎講,朋友真係好緊要。

第三位!※朝早起身覺得自己有翻o既果條「」※
................係咪好得人驚呢?

第四位!※靚o野
靚衫靚display靚人靚景任何一樣。



第五位!※貓仔
特別係o的細細隻o既扁口扁面個頭好圓o既摺耳貓,喪得意!心情幾差都會開心返!

本來想寫美食,但係睇得若果唔食得就幾好食都係假~


恭喜以下被 tag 人士
1. jacjac
2. 毛毛熊
3. 過兒
4. VO_ov
5. joelam18

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates