今時今日咁樣o既服務點得o架?!

早一個月前 book o左某 K字頭化妝品牌修眉服務,
如果各女性讀友們有用過呢類 service,
都知道係相當難 book,
一個月前我o係佢銅鑼灣果個 counter 做 reservation,
佢就話因為太 full,咁幫我check 到金鐘PX廣場"分店"果邊 OK,
咁我無問題啦因為港島區的話就無得揀。

當時仲諗丫順手去買個碎粉諸如此類都好喎~

到o左今日,好彩我醒,
見佢無人打比我,我自己打去 double confirm。

原來呢間"分店"就唔係"分店"只係一個 promotion counter,
仲要響幾日前已經 close o左!
完全唔係路囉班人!:em_39
話晒都係客都唔打聲o黎通知o架喎!

咁我打返去佢銅鑼灣個分店問,
個女仔就猛話唔好意思但係今日好 full 要 book 過第日,
我(好惡)咁問佢即係點?係咪又要我等多一個月?!

之後點?我即刻可以 book 到星期日晚用佢個 service 囉!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates