大朝聖 — 哈菲.歷高 X 哉時 篇

下午跟男友在「愛思橋」小吵架,
只是小事一件但心情挺壞,
這時候,我知道我該到一個甚麼樣的地方另我心情暢快…


Harvey Nichols 開業差不多一個月,今天才是第一次來朝聖。
沒有令我眼前一亮的 window display,也沒看到驚艷的時裝...
呀唔係!驚倒是很驚,驚整爛o的衫賠唔起,
最親民的品牌已經是不知何年何月起開始向 high fashion (?) 進發的 DIESEL,
本來也想到 4/F 的餐廳飲杯o野叫做沾染一下o的英倫時裝味,
最後都無行入去,出面睇"黑萌萌"不甚吸引。
地方細細 sales 多過客的 HN 只花了我 20 mins 不夠便詳盡地行完四層。失望。

去得 HN,當然會順手去埋對面哉時,裝修後感覺上大o左好多(實際唔知),
JOYCE BEAUTY 縮到豆腐潤咁細不如唔好 keep 啦~(橫掂都無晒o的 brand...)
我覺得好行過 HN,
不過我本人就對於佢一間舖幾廿款裝修感覺上麻麻地,
男裝又靚過女裝,女裝部最後果度擺果o的 ball 場衫我直頭唔敢走入去:p

總括來說,我還是比較偏心IFC連根拔,好行得多。

反而最後,去了 IFC,除了 ZARA 還是 ZARA,
試了件 see-through 的束袖白色上衣,好漂亮,
差唔多 $400,
仲諗緊買定唔買。(有人叫我咪o徙錢喎~)

p.s. 壞心腸的朋友請放心,
今天跟男友吵的小架就跟湯告魯斯的電影一樣啊 - 當然是《最後武士》啦!
(啦~啦~我最愛搞爛 gag 的了~)



Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates