有貓的生活 (20051124)

(好大隻呀佢~~~~~~:em_36)

貓,真係一種好聰明又愛乾淨o既生物。

尋晚拍拖,10.30pm先返屋企,
條友(貓)按奈不住響佢個籠度屙o左C,
但係屙得好有技巧o架喎~

話說佢屋企(個籠)有張粉紅色氈墊住個籠,佔 90% 面積,然後入面有水兜有糧兜,有塊我唔要o既灰色毛巾 hair-band (since day 1 就放響度),有一隻細細隻兔仔毛巾公仔比佢咬,另外呢排天氣凍,我擺多條舊白色毛巾比佢保暖。

尋朝 9am 我出門口果時個景像係,
毛巾同 hair-band 都係響個籠最埋邊,公仔就響中間。

尋晚返到去就變成,
白色毛巾移o左去中間,公仔同 hair-band 擺埋一二邊,
而佢就將o的 C 屙o左去無毛氈 cover o既部份度,
再響條白毛巾上面屙尿同"泯"C(有C漬)!

完全無整污糟到張氈同佢個公仔!!!

神乎奇技!



另外尋晚又去o左買o野比佢,男友負責比錢。

‧滅蝨噴霧 ($59) ─ 其實暫時係無響貓身上發現過任何蝨蹤,但係我前日換床單,發現到竟然有一千零一隻蝨!都唔知響邊度走出o黎!嚇死我~ 以防萬一,買支滅蝨噴霧噴一噴佢~

各位有無更好預防措施提供?

‧貓草 ($27) ─ 其實佢係短毛貓B,照計,未洗食貓草住,不過阿男主人想玩,所以就買囉~ 哈哈哈~

‧刮刮板 (紙皮製,$25) ─ 隨板附送引貓粉一包,但係佢似乎唔係好 show 塊板,照樣沉迷玩o的唔洗錢o既廁紙筒。

求先食 lunch 去左 UNY,又再買─
‧防蝨頸圈 ($69) ─ 希望佢work 啦~

‧貓零食 (原價$17,特價$14) ─ 海洋魚(寫明係白肉)┼吞拿魚味,好似幾好食咁~ 我之前買o左包貓食果o的蟹柳比佢,偷o左條o黎試 :p 竟然真係幾好食!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates