2005年度最老土歌詞

(後按:PM 寫o左篇反擊於佢 hompy,聽李克勤本來都未算係最老土,何況老土的都只係李克勤,不過反擊反到人身攻擊,先係老土囉~ 本人鄭重聲明 ─ 我從來無任何興趣睇/無睇過《NaNa》未曾代入自以為係中島美嘉咁有理想又瘦又型,亦未曾擁有/想買/想有人送任何 LV,咪老屈影響我形像!:em_18)


同事PM係李克勤死硬派粉絲,
買o左阿李生呢隻吊....dual disc《演奏廳》,
逼佢o既一眾同事收聽~

2005年度最老土歌詞登場!

第一位,首選o黎自李生最新大碟入面o既呢首......
陳少琪!你搞乜o野呀你!仲嫌李克勤唔夠 leung 咩?



阿李爸爸


作曲:楊毅|填詞:陳少琪|編曲:Johnny Yim|監製:金培達/趙增熹


能做你父母 我只想將家教搞好
偏偏你不是 太驕傲 做李家學徒


聯絡靠在線 有很多知己互有稱號
走多兩三步 便氣喘 難明白你構造


#一屋裝備 多麼不吉利
 三餐準備 想通知你
 在廳房兩地 必須短訊提起#


*怎教導 今天不敢發牢騷 很想聽聽你投訴
 但我先要惡保可惜我不懂 download
 學識走路 今天不跟我晨操 像孝順電腦便好
 傻孩子 盡快得道 這種態度 遲早 no
    (父母識做 天天 態度 良好)*
   


陪伴慰問你 太傷悲 因失意e-bay
祖先會保佑 價位是 合理的預期


無謂碰運氣 你想去高飛便要準備
這世界不像遊戲機 能量亦有儲備


Repeat#(*)*

btw, 為何全碟個喉嚨都震得那麼厲害?
震音 =/= 唱功喎!

──────────────────────────


第二位, 何謂互相輝映!o黎自周國賢最新大碟《光》......
我仲以為許冠傑又走返出o黎!

仲有個 arrangment 又係無得頂啦真係...... tribute to early 90's?



食懵你


作曲:周國賢|填詞:周國賢|編曲:周國賢|監製:林健華/周國賢


一早起身跑步 然後發覺我對鞋爛到
返親工都感冒 全日對正冷氣位個窿
天光天黑都做 唔係點樣有錢炒碟


*連日日做夜做做到
 背脊大肉勁痛 要貼埋石膏布
 好想放假唔做 全日要滑水
 但我已經無乜薪水*


#要買車 然後放假通街鍊車
 食雪茄 飲香檳租大艇
 求其大屋有兩萬尺
 其實未夠擺到晒平日跑車


 懷念曾經係天台隊啤
 劈到好醉幻想係航機上奇遇空姐
 不過我原來第朝一起身(又)要做#


天光起身洗襪 唔係會醃到對鞋勁臭
出街飲杯蔘蜜 唔係會爆好鬼多暗瘡
趕返公司開閘 原來公司放緊休日假
哎呀


REPEAT*#(#)

不過全碟其他歌曲完全無問題~ 請繼續支持周國賢~
and pray all the 填詞人身體入面o既許冠傑唔好走出o黎啦~
聽到人雞皮都起晒!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates