結婚

唔係我,係我細佬。

尋晚做冬返阿媽屋企食飯,細佬 (23才) 話比我聽佢結婚,嚇死我。

仲要係好急果隻,農曆新年後就註冊。

細佬同佢女友拍o左3年幾拖,本來結婚都唔係咩奇事,但係我細佬就都仲係細個丫~ 咁我都有兜口兜面問佢係唔係攪大o左人個肚,佢又話唔係喎。

實情係,因為個女仔係國內女子,咁要申請單程o黎香港,係要結o左婚再排期申請 5 年左右。所以先至咁快結婚。

其實我阿媽就麻麻地 O 個女仔,因為唔係香港人,叫我細佬不如溝過個港女啦~ 我細佬就話o的香港女仔癲o架~ 成日發脾氣要人就!哈哈哈~ 都係o架~ 的確好多港女係咁~

同 時間,原來我好多兒時玩伴都結o左婚,全部都係 20才 頭果隻,大中小三個表姐啦,我有個細表哥啦 (叫表哥,其實都係大我幾個月),連住我舊屋樓下果個男仔,我細個上佢屋企打紅白機睇漫畫果個 JY 都結o左婚,仲要生o左個仔o添!我有個細表妹都生o左個女,得 19才 添咋佢~

好大壓力,我阿媽尋晚已經喪問我幾時結婚,我話無錢結喎,佢又即刻話平有平結,貴有貴結 (...咁似我同某人o的對話o既?),話你想搞o的豪華婚禮儲一世錢都儲唔到啦~ 我話要去o的屋村酒樓擺酒就幾大都唔滯,零願唔擺!

講返細佬果筆,我都唔知要送o的咩比佢,我問佢有咩想要,

佢:不如你送層樓比我啦~
我:食懵你呀!
佢:咁呀...咁送 Benz 啦~
我:.....

所以我都唔知送o的咩比佢,問阿媽,阿媽話擺酒先係送金器,咁註冊又送o的咩好呢?有無人識?

感覺怪怪的,無啦啦有多個人叫我家姐。:em_36

講比男朋友聽,
男朋友:你比你細佬扒你頭喎~
我:其實都可以唔比佢扒頭o架~ 嘿嘿嘿嘿嘿嘿~:em_34

即刻無聲出 dead air!哈哈!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates