黃浩然結o左婚!



真係o下o下聲!:em_37
佢初出道果時覺得佢好鬼正勁靚仔o架!
竟然神秘地結o左婚喎!
即刻覺得佢唔正兼且無晒 fantasy!

黃浩然小登科:最好生一打
02/12/2005


由籌備婚禮到結婚,黃浩然都玩神秘,全為了保護任Twins形象顧問的新婚太太嘉嘉,二人揀了昨日結婚,並在跑馬地馬會俱樂部擺喜酒,筵開十六席。 一對新人昨晚六時許手拖手離開宴會廳與記者見面,喜悅之情表露無遺。記者恭喜黃浩然連生貴子,他滿面笑容地說:「好呀!最好生一打。」新娘子在旁只是一直 甜笑,且見她全身戴滿金器,幸福滿瀉。


黃浩然坦言開心之餘也感疲倦:「因為籌備結婚時拍緊劇,每日得一、兩粒鐘覺,依家多過緊張。(點解結婚咁低調?)唔係刻意低調,只係我o地兩公 婆都好簡單,圈內朋友唔多。(阿Sa做伴娘?)佢好忙,所以我o地冇請伴郎伴娘,全部都係兄弟姊妹。」昨晚除了阿Sa母親到賀外,黃浩然的恩師杜琪峰亦有 出席婚宴。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates