有貓的生活 (20060111)

(督死你!督死你!督死你!)

難怪咁多人養養下貓都想放棄。

的確唔係所有貓都係乖,特別係我屋企呢一隻。

我家積積對潮流時裝之觸覺,比人還要敏銳!

例 子(一) 本人有一區的《Sex and the City》美版 DVD 全套共七盒(每套最少港幣$300),擱在 DVD 機頂,因久唔久都會拎出o黎睇下,貓曾經把半數的 DVD 倒翻在地面,係 DVD 要o黎 play 過面掂地!究竟有幾多套花o左呢?我都無眼睇!

例子(二) 有一玫瑰狀襟花本人甚喜,但少戴,放好響櫃,某日歸家失驚無神竟見襟花響地面離櫃幾丈遠! 兇手仲要擔佢出o黎玩兩玩就唔玩!辣手催花!

例 子(三) 剛於今晚 10pm 發生,又好彩咁o岩我響屋企,本人有一 vintage lace 裙,只喜慶節日大時大節先會出場,買時都 1516 諗o左好耐行o左幾次,購自 DaDa,原價 $2XXX 都要等到佢特價 $1XXX 先捨得買,講咁多,就係想講呢條裙我係非常鐘意兼且係好有記念價值同埋佢係 vintage lace,即係話,可一不可再!

貓,當然知道你鐘意o的咩先揀o黎咬啦!

事發時兇手剛成功跳起口咬裙擺 - 即係果塊薄薄o既 lace 表演引體上升!!!我喝住佢都扮聽唔到!

正想一手捉住佢喪打就即刻跑開!

呢埋入床下底!幾經辛苦先捉到佢,炳佢一鑊金!

兇手現正於監倉(佢個籠)服刑,服刑期間所有玩具毛巾全部充公!

可怒也!!!!:em_43

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates