和民 APM

其實我自己都唔明白,何以唔出返張和民卡(有九五折)?以我咁樣差唔多一個月都食兩至三次,唔出返張,其實好笨。

尋晚接男朋友放工,7.45pm,APM人山人海,完全唔知食咩好,周圍都要喪等,既然都係要喪等,不如都係食和民算啦,最低限度唔會等完一大輪仲要食埋o的垃圾。

兩個人,食到好鬼飽:

炸雞軟骨,食到上癮,o黎親都食,唔食唔安樂。

冬季限定特撰 - 味噌豬扒卷,麻麻地,星鰻卷好食o的喎喂!

又係另一上癮食品。和民沙律,細 size,我諗我年中食埋食埋都有20個呢的和民沙律。

蒜香帶子炒飯,好食。呢幾樣o野炒埋都唔好食的話死o左佢算啦~

冬季限定特撰 - 我飲熱利賓納柔柔蘋果茶,男友飲熱巧克力咖啡,杯蘋果茶就甜得滯,但係杯 mocha 好飲過我下晝響 Pacific Coffee 飲果杯喎!

埋單 $150!!!!!破紀錄地平!

----------------------

和民居食屋
地址:觀塘塘道418號創紀之城第五期APM L4, 20&21號舖
電話:3148 9112
菜式:日本菜

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates