一門

(搬檔後食評第一彈!我之後盡量只會寫o的無寫過o既,要睇舊o野麻煩去返我 openrice 個 page,條 link 響你右下角。)

入正題。

好友 E 小姐約飯局,要求食唔油膩o既o野。

得!無問題,咁食日本o野啦~ 嘻嘻~

之 前好幾次想o黎試,都爆到不得了。8pm 打去訂位,都要9pm先有檯,結果去到,都仲要等o左一陣。門口位靚女日藉 receptionist 就問我地 bar 檯或者 outdoor 坐唔坐,雖然是晚得 15度,照殺啦~ 加上有聞出面露天位係比較靚,求之不得。



果然係幾靚呀o下~ 小橋流水咁樣!但係記得著對靚襪,因為要除鞋o既。

2個人 order o左呢o的,E 小姐是晚胃口極好,可以試多o的─



先來一個「店自慢」厚燒玉子(約$50),怕佢寡,要o左個蟹肉餡o既。的確係幾好味,蛋好甜好 juicy。



海鮮茶壺湯(約$60),鮮甜而且料極多,緊記飲晒o的湯先食湯渣,唔係好快凍晒!有好多蝦膏大蝦兩隻,大蜆,帶子,魷魚等等。



牛肉石頭鍋飯 (約$70)。韓式。凍冰冰食熱辣辣o既飯一定好食o架喎~ 相係撈到個飯亂晒籠先影o既。食到最尾有飯焦,個石頭鍋喪熱!



最失色o既一味,帶子串燒($20) 同賣 芝士雞肉串($20)。攤得太耐,食果時都凍晒lu~



追加一個韓式旬菜燒餅(約$50),唔知點解係韓式亦唔知乜o野係旬菜,味道一般,不過熱辣辣好開心喲~

最後一人一個甜品做總結。我食南瓜湯丸($20), E 食杏仁茶湯丸($20),日式湯丸細細粒,暖暖地,又唔會勁甜, 都OK,不過唔夠「破」(註一),menu 寫係手造o架喎~

服務又係一讚,個阿叔 waiter 非常好禮,同埋問o左我o地好多次要唔要坐返入去,驚我o地凍喎~

埋單唔知幾錢,E搶住請客,單我都望唔到,我就超唔好意思,真係多謝晒。:em_35

喂!下一餐記得比我埋呀!



註一:破,呢排口頭禪,創新o既意思。

──────────────────────────

一門
地址:銅鑼灣軒尼詩道502號黃金廣場4字樓
電話:2504 3313
菜式:日本菜
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates