翠華(銅鑼灣)

昨夜跟男友在銅鑼灣晚飯,先去 Doraya,爆,再去拉麵橫丁,想吃山頭火那美味的 toro肉飯,竟然執o左笠!:( shit!無辦法之下唯有幫襯茶記 - 當然食茶記,都要揀間好食o既我先會去啦。

男友先 order 的鐵板酸甜汁豬軟骨兩面黃,兩咩鬼面黃jet?炒麵就炒麵啦!不過幾好食就真o既!炒麵脆卜卜!搭埋個酸甜汁,一流!

因為我好鐘意食o既酸辣魚片頭鯊魚骨湯米線呢間分店無賣(中環先有),所以叫個飯o黎 share 算啦,鮑汁玉蘭雞肉飯,製作難度係 0,任何人都識整,咁呢度整得好唔好食?唔掂o羅~ 咁鬼濕!同埋 menu 張相好靚o架!有貨不對辦之嫌!

加多個凍擰茶,埋單 $102。

p.s. 就響行去拉麵橫丁o既路上遇到友人雷蒙跟琥珀,第一句打朝呼時就係話:我地有睇你個 blog o架!死o野丫!仲好意思咁大聲?有睇都唔留 mesg?仲有呀!本 free paper 咁熟都唔留本比我呀!算點先?!嘿!

----------------------------

翠華餐廳
地址:銅鑼灣謝斐道493-495號地下
電話:2834-2438
菜式:港式
備註:此店煙霧瀰漫,非吸煙人士請勿內進。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates