美味廚


跟好友 AY 在老銅吃飯,(題外話 - 明明我又不是在銅鑼灣住或者返工,不知為什麼一個禮拜差唔多有五日都o係銅鑼灣的!) AY 要求的是平靚正,我同意,對於一個月中仲未收到 cheque 的可憐人o黎講這是十分重要的!

:em_45

美味廚開業 N 年,其實又只有這個上海排骨菜飯是美味,其他的...老實說,挺不濟!但這個排骨的美味,暫時可說是全港第一:em_35!香、軟、惹味,豬排、薑和醬料勻和,那是這裡能夠多年兀立不倒的秘密。(加寧街喎!o的租幾貴先得o架!)

我另外要了一個凍豆漿,“jaan jaan 打咩”!完全唔掂!火農 味好勁!

AY 不愛飲料,要了個排骨飯之外,再要了個瑤柱豆腐羹餐($60),quote 佢所言,十分唐人街風味 - 你話有幾好食呢?眼見料下的十分足,瑤柱下的特多,不過唔好食,落幾多都無用啦!

埋單共$117,我給$120,完全沒有想給我找續的意思!

----------------------

美味廚
地址:銅鑼灣加寧街 (i.t.對面)
電話:2577 8350
菜式:上海菜 + 潮洲菜?
備註:位很逼不好坐,不合想舒舒服服攤抖之用。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates