Michael

Michael呢個名,係我自己亂作o既。:p

話說1月1同男友返娘家食飯,阿媽硬塞一堆o野過我。

係一包來自遙遠o既貴州o既當地特產 — 米糕!

我阿未來弟婦比我阿媽,阿媽又食唔晒,就塞比我。

阿媽教就咁用平底白鑊慢火煎就OK,我見又好似幾得意,就拎返屋企。

之前試過跟阿媽個方法整一次,幾好食,外脆內軟。

今朝起身,得鬼閒之下又整o黎玩下。

以下,係一個「不聽老人言,吃虧在眼前」o既好例子:

先預備一個汁,用整o野食果o的掃掃舊糕度o既。汁材料:少許麻油,老抽,生抽,再加埋蜜糖撈勻就得,作用係比返少少味個米糕,同埋加o的色水,靚o的咁o羅~

再用一個鐵網,放響爐上面燒,鐵網購自吉之島$10店,咁我諗住日式年糕都係咁整,貴州米糕無理由唔 work o掛?

掃o的汁響兩面燒...

燒好!係咪好靚呢?有網紋添o架!

不過淨係得中間係熟,兩邊唔熟 :p 舊米糕太大舊,我應該切細佢先,受熱唔均勻。>.<

所以之後用返平底鑊煎,即刻好食一百倍!側跟果舊係紅色版落o左紅糖整,味道比較甜o的,似唔甜o既年糕o羅~

失敗乃成功之母,努力努力!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates