Readymade Magazine

(資料由客戶提供)

友人雷蒙氏,琥珀氏同埋佢o地個 partner S小姐搞o左本o野,3個月前。

久聞其名,今日呢兩個人良心發現終於醒起要比本o野我啦。

Readymade Magazine,FREE PAPER,免費書。

印刷精美,製作嚴謹,可謂耗盡心血咬碎銀牙呀!

第一期越洋訪問芬蘭設計師,第二期仲親身去埋日本o添!

於各 PageOnePacific Coffee書得起Stampz 內免費派發。

兩月刊,逢15號出版。

我呀,行o左幾廿間想 手羅 都 手羅 唔到呀!下期開始好自動自覺寄o黎我 office 呀!

Official Site:http://www.the-readymade.com

p.s. 你o地都知我啦下去到 hompy 榜 top 8 啦,都薄有名氣o架,o拿,想我幫你o地期期再寫都得,$1一個 pixel 啦!YEAH!

p.p.s. 真係搵唔到但又好想睇,可以 email 去 info@the-readymade.com 補購,每本只收成本價$30!抵到爛啦!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates