是日忌 shopping

我癲o左!

求先放工,去o左買o野,一買,買o左 4條裙+1件 top!!!

好彩有半價!(因為原價全部要 $2500!)

好啦!2006年全年都唔洗買裙啦我諗!

話雖如此,但係全部都係諗住有 function 著先買o架!(口震震)


.相入面呢條我最鐘意,我部 750i 影唔到兼影唔晒咁 detail,入面係紫色底,勁輕,度身訂都無咁o岩!只合高5ft7或以上女士穿著,o岩o岩好腳眼對上半吋!諗住情人節著,但係我未諗到襯咩鞋喎,又買?!

.little black dress 一條,雪紡,for 女友 M 擺酒時著。

.天藍色(?)娃娃裝勁短吊帶裙,silk-like,襯三個骨 cargo pants,細佬註冊日著。

.仲有一條白色雪紡,又係吊帶,諗住生日時著,希望到時同春季一樣仲係興白色啦~ 又或者男友生日時著 lor!

o拿!都話真係有地方著去o架啦!!

不停幫自己搵 excuse 中...

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates