《怪物》




昨天自己看了《怪物》的 VCD。

作為一部驚嚇片,佢係失敗o既,最失敗就係林嘉欣爛面造型過早曝光,已經一o的都唔驚,全部戲我得一個位係有o的驚,就係癲o左o既林嘉欣用口開罐頭界爛嘴角果場;但如果作為一部講親情o既劇情片,咁反而幾好睇。

舒淇同林嘉欣響電影入面表現出母愛如何偉大呢o的,我唔講了,因為太多其他人o既影評都有寫過,想講下電影入面位小演員, 真係好鬼死好戲,好戲得o黎仲要係有童真果隻 (香港o的細路好難o架,個個幾歲大已經老積過乜),同樣都係對住林嘉欣,靚樣果時可以扮小乖乖,對住佢爛面果時又識喊同面露極度惶恐表情 (見圖),去到電影末段因為對得耐開始當o左林係媽媽問林去o左邊果時我直頭覺得佢係真情流露。

真係好好戲!:em_28

舒淇同林嘉欣都唔叫偉大,呢個小演員o既親生媽媽就真係偉大啦!肯比個仔拍套咁o既戲,又要爬冷氣槽又要浸污糟水仲要對住化到個樣爛晒o既林嘉欣,日日發惡夢都似呀!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates