細佬註冊日後記 (上)


晨早流流 7pm,就起身梳洗一輪,去花墟拎我訂比細佬個花球。真身仲靚過相啊~:em_48

然後飛的落文化中心,個死人的士佬兜路!:em_39

10pm,開始簡單儀式,我阿媽阿爸做主婚人。原來整個宣誓簽紙交換戒指過程超短10mins 唔洗就搞掂!不過文化中心個婚姻註冊署比我印像就頗差,好多o的金毛飛唔知o係度做咩,同埋好多人都係牛記笠記咁去觀禮,我見紅棉路果間唔係咁o架喎~ 仲有個新娘房細到爆,不過我弟婦無著婚紗,所以無所謂啦!

之後巡例就影o的相咁啦!

搞掂晒男友就返公司,我就跟阿媽返屋企拜神食飯。我表姐(40歲)o黎o左我屋企幫手煮飯拜神,整o左呢o的─

1) 蒸雞一大隻
2) 蒸石斑一條
3) 蒜蓉炒通菜
4) 燒肉一大碟
5) 最尾仲有凍o既冰糖雪耳紅棗雞蛋糖水,好吃!

之後就返自己屋企 hea 同訓晏覺,支力 到仆街!:em_36

p.s. 特別鳴謝 apple 指導如何訂購新娘花球。

(未完,待續)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates