《Death Note》電影版



作為《Death Note (港譯:死亡筆記)》的粉絲,終於等到漫畫被改編成電影,雖然漫畫版畫到後期拖泥帶水,已經去到雞肋的地步,睇又唔係唔追又唔係,但漫畫主角夜神月的學生時代部分仍然是近年我看過最精彩的,好久沒有看過令人有心跳加速感的漫畫了。


(photo copied from 地獄貴公子 個 blog)

電影由華納兄弟投資,分為前後篇,2006 年 6月及10月於日本公影。夜神月找來女人型藤原龍也主演(搞錯!!),即《大逃殺》中那細蚊女似的男主角啦~ 我比較關心彌海砂找誰來演。

希望死神個造型唔會似奇諾奧咁反智啦~ :em_36

Official Site:http://wwws.warnerbros.co.jp/deathnote

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates