今季渴望度100%之單品



2006 S/S Miss Sixty 的 runway,變種工人褲。

是早前在雜誌上看到黎堅惠小姐的推介。

星期日在 LCX 的 Miss Sixty 店員告知香港竟然有入!!!!
(you know,香港的 buyer 甚少識貨之人,大多只愛入穩陣款)

三月中返貨,好想買啊!!!!

不過我本人從未買過 Miss Sixty 的牛褲,
一來我是死硬派 Levi's fans,
二來香港有售的 Miss Sixty size 都偏向極細。

我就曾經因為減價買了一件 Miss Sixty 的 top,睇落o岩著就比o左錢,返屋企先發現唔掂,窄 mit mit,完全無著過之下就送o左比 size 小我一號的 A 小姐。(大鑊!爆o左出o黎又會比人話我亂洗錢)

不過唔理 lu!有就試o左先啦!

睇下今次會唔會造就到我和 Miss Sixty 的邂逅第一回!:em_34

Official Site:http://www.misssixty.com

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates