有貓的生活 (20060313)

天不怕地不怕o既林積積,終於遇上敵人!

事緣今晚夜收工,9pm 同幾個朋友食下飯吹兩句水,返到屋企已經11pm。

我一返到屋企 - 仆街啦今次!!!!!!!:em_39

廚房度門開o左!!仲要好明顯係比貓推開果隻,連門後面個掃把都跌埋落地,一地膠袋殘骸,拖鞋又飛到周圍都係!廚房好污糟o架嘛,一向都係貓禁地!

林積積仲唔知死,我即刻捉住佢炳佢一鑊喪甘!!因為佢死抓住個鐵籠,仲搞到我連指甲都撞崩埋!!

鎖住佢之後,谷鬼氣,打比男友,男友話:「不如你試下用風筒吹佢!」

記得上一次我幫貓沖涼,佢抓到我男朋友成身損晒果鑊嘛?佢就係最驚個風筒o的聲!!

半年前林積積初o黎報到,已經百厭到不得了!

朋友教試下用o即壺裝水噴佢眼,等佢從細學乖。不過天生大膽o既林積積,當然無有怕!

「o即水?!超!驚你有牙!我膠壺都咬爆你呀!!:em_39

後來打佢呀,鬧佢呀,鬧果下就驚,轉頭就已經唔記得!搞到我都放棄埋,由鬼得佢成日都咬我抓我。

求先我插o左插蘇,一開!!林積積已經驚到響個籠度大力亂撞,仲打瀉晒o的水!!我用個風筒指住佢,佢即刻就「唬」個風筒仲發出o的怒吼!!!勁驚恐!!

嘿!嘿!嘿!嘿!嘿!嘿!

卒之都搵到林積積o既死穴啦!!!!!

而家佢見到個風筒都已經驚到爆!我終於搵到對付貓o既超級武器啦!


(貓與風筒之對恃圖,林積積發脾氣整亂晒張地氈,裝裝下準備開拖打個風筒)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates