[轉貼] 羅湖恐怖事件 (親身經歷)

(copied from ★☆娜娜☆★ 個 hompy)

羅湖恐怖事件 (親身經歷)


時間:農曆七月十四、十一點三十分
地點:羅湖出境大樓


本人係羅湖某 department o既職員。

o個日係農曆七月十四,係十一點半o既時候,已經冇咩人過關,所以個大出境大樓已經冇咩人喇。

o個個時候因為我要寫 log book 嘅關係,所以係一個黑暗o既角落度寫,順便偷下懶,等收工。

突然間,有隻手o係我背後度搭落o黎!
用低沈o既話氣叫:「亞sir ~~~」

咁我向後一望,係一個大慨 80歲 o既亞伯。

然後個亞伯拎住自己張身份証,問我:
「亞sir ~~ 點樣可以取消張身份証,申請死亡証呀?」

我當時望下張身份証,以為自己眼花,所以再望多幾下,點知真係個亞伯個樣

我心諗唔係咁邪呀?六合彩又唔見我中?!


我即刻嚇度標冷汗,腳又震,勁想走!但係又唔走得,因為著住制服。

我靜o左十幾炒,之後我就扮冷靜,同佢傾計。

我問:「幾時唔o係度o架?」

亞伯眼濕濕咁答:「早兩日囉~ 無端端咁就唔o係度喇~」

我當時想叫出o黎!!!

但係又驚我一叫,個亞伯會俾個鬼樣我睇。

我再問:「係邊度過身o架?」
佢答我:「係深圳呀~」

咁我就問:「咁我以家有咩幫到你呀?」










佢話:「咩都唔洗,淨係幫我老婆申請張死亡証。」









我話:「你老婆?!乜唔係你咩?」:em_36

佢話:「大吉利是!!!我老婆!唔係我呀!!」

我話:「咁你又拎你張身份証俾我睇?」

佢話:「o下?!係我個張咩?!」
跟住佢就望一望,拎o左第二張出o黎。

佢話:「亞sir~ 唔好意思,我老得滯,眼花,睇錯o左。」


我就足足鬧o左佢成十分鐘:
「唔好玩喇亞伯!嚇死人喇!!七月十四攪o的咁o既o野!」:em_39


個亞伯就好唔好意思咁,係咁話對唔住。

真係 100% 真人真事!全羅湖同事都知!我o個時真係好驚,但係諗番都幾好笑,見過咁多次死人都冇今次咁驚!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates