有貓的生活(番外篇) ─ 甩牙!


(20060228)麻煩各貓迷幫手解答,求救求救~尋晚我抱住我隻貓果時,聞到我隻貓仔個口有o的怪味,就用貓用牙膏同手指套式貓牙擦幫佢擦牙。


平時都有幫佢擦開,around 1-2 禮拜一次 (視乎我記唔記得啦),
一路都無咩特別o野發生,貓仔亦都好鐘意食果o的麥芽糖香味牙膏。

尋晚幫佢擦擦o下,點知佢跌o左隻牙仔出o黎!

但係隻貓又無反抗,又無掙扎,連牙血都無流~ 我睇佢個樣似乎 feel 唔到痛,我驚會係爛牙,但係跌o左出黎o個隻牙仔本身好乾淨,又似乎唔係爛牙。再睇佢口腔甩牙果個位,又係無乜事咁款。

有無人知點解會咁o架?貓都會換牙o架咩????



我隻貓 around 6 個月大,平時好少食 snacks,主要食開法國 Royal Canin o既 Kitten 34 貓糧,同埋少量貓食零食。

死啦如果有咩事,貓睇牙好鬼貴o架喎~:em_46



Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates