無端白事滋潤篇

好多事要煩,加上本身個人急燥,我個腦話我知我要一o的o野潤一潤。

搬屋清雪櫃,食得o既就快快趣食o左佢,有幾個雪梨自己一個食唔晒,要來煲湯,讚!



星期二之方法,雪梨雪耳南北杏蜜棗煲豬展,點煲?煲湯唔洗講啦~ 咪豬展飛o左水先,o的材料水滾落煲佢個半鐘乜都得啦~ 記得熄o左火先好落少少鹽呀!


( photo from openrice.com )

星期三之方法,西環源記桑寄生蓮子蛋茶($19),襯搬之前飲爆佢。(地址:西環正街32號地下,電話:2548 8687)



星期四之方法,新買的,嘻嘻,呢個係新版o黎哇。LANEIGE Water Sleeping Pack Plus ($180),臨訓前10分鐘搽完 night cream 先搽呢個,敷過夜,正!(more details:http://www.laneige.com.hk )

當然,講來講去三幅被,都係 目訓 多o的同埋飲多o的水就係最有效o的滋潤身體方法耶~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates