搬屋記 (一)

因為新屋果邊大果間房擺床果個位好細 (得 130cm x 195cm,唉~),我o地結果行o左好鬼多地方先買得到床架,好在我醒目當年搬入o黎果時買o既係梳化床,而家目訓緊果張 Queen Size 要變做梳化啦~ 新床都依然係雙人 size,不過細好多啦~ 可憐~:em_45

仲有呢尋晚行銅鑼灣,發現百德新街一列賣家品o既舖頭都摺晒,麻鬼煩,去o左有間樓上舖叫 Homish o既睇o野,靚就靚不過好 L 貴,我呢度租o架之嘛~ 買咁鬼把咩~

結果呢好幾樣最後都係幫襯 IKEA,不過我話晒都做過大牌子 VM,我唔會容許自己屋企成個 IKEA show room 咁o既!!所以今日呢我會去灣仔一帶睇下 (不過有少少疑惑,果頭o的舖頭好似係收星期日)!

昨日收鑊呢有-
.雙人床架
.雙人床褥 (送太空枕慳返 $250,因為我本來都係諗住買新枕頭的)
.電視櫃
.書架
.換o左鎖
.拜o左四角

仲有今朝已經揀o左搬屋公司,麻煩之前各位有心人提供電話比我,淨係樓梯費都要 $600 呀~ 好彩無乜o野搬一車就OK,埋單要 $1600,擇好日下個禮拜日上晝搬!YEAH!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates