本星期之食事雜記 (上)

最近洗錢有如倒水,平日食飯就唯有慳慳地啦…呢期。



呢個無記錯的話應該係上星期四食o既,地點係則魚涌街市熟食層。呢個o野正確名稱係叫做茄蛋撈麵,好詭異。都幾難食,同埋我懷疑佢打o左四隻蛋落去,大碟到丫。

連餐有火腿多士同飲品,$23。

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

之後呢個係睇完《天生一對》,o係旺角新廣南食o既,時為 9.30pm,我同男友又唔係好餓,如果叫海南雞飯食剩好多又好似好大o徙,所以就咁叫o的一碟碟o野o黎 share。



o鞋口楊州炒飯,乾到會「界」損喉嚨。



炒貴刁,唔好食又唔難食,至少比炒飯好o的o的。



新廣南除o左海南雞飯之外,另一名物就係紅豆冰,紅豆大堆頭大大粒兼車煲得起晒沙,但又唔會爛溶溶,配盒椰汁花奶,實在係解暑良品...... 不過呢,我都唔知點解佢會隊隻碗裝紅豆冰過我o地!平時明明係用杯裝o架!

最吊詭o既地方係,我o地真係要o左支飲管就咁就飲

結論就係,去新廣南,除o左海南雞飯之外,千奇唔好食其他o野。

不過加埋就好平,只係 $70 蚊左右。

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

星期五晚裝完床又已經 9.30pm,去o左吉豬島搵o野食,行來行去,最終走o左上去 3/F 有間餐廳度試下。

餐廳裝修甚有廣東省一帶o的小酒店o既西餐廳風味,甚怪,因為呢度其實係主打和食o架喎!



男友o既日式燒西冷定食,七成熟,韌到咬唔開,非常難食!墊底意粉味道反而唔錯但係超油膩。另外再要o左杯無茶味o既凍奶茶。



我o既北海道風三文魚鍋定食,北海道風一定有夠牛油o係面撈埋,怕肥少女勿試。呢個鍋呢其實都幾好食,菜又夠多,稍嫌麵豉醬多得滯太鹹。

吉之島 card 有九五折,埋單 $170幾。

拉上補下,都可以再o黎食o既,不過就一定唔食牛扒o羅~

----------------------------------

新廣南餐廳
地址:旺角上海街631-633號地下
電話:2395 0695
菜式:東南亞

Restaurant Chalon
地址:側魚涌康怡中心第二期吉之島二樓
電話:2885 4531
菜式:日本
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates