搬屋記 (五‧完結篇)

尋日一朝早9am 正,搬屋公司就已經好準時o黎到,但係當時我同男友食緊早餐 (因為有人扭計要食出前一丁),所以要一班大隻佬響門口等o左我地 10 分鐘先開始。

辛辛苦苦執o左幾日o既o野,4個大隻佬唔洗 45 分鐘就全部搬晒!睇住佢o地乜鬼都托得上膊頭同背脊,勁堅!!!!隻手脾粗過我大脾呀!

然後呢就坐大貨車去新屋,車頭o添呀,仲有戴住貨車帽o架我,嘩哈哈哈哈哈哈~

下晝就喪執屋啦,執好o左衣櫃 (very important),同埋書架 (又係 very important),細佬*上o黎幫我砌盞天花燈,同埋整o的廁所架,不過整整下個鑽 short o左無得整,所以今晚再續。

(*我細佬係有牌水電工o黎o架,無牌者唔好立亂o黎啊~)

至於我o既愛貓林積積大爺,就送o左去我阿媽度「暫托幼(貓)兒服務」,尋日打去比我阿媽,阿媽話相處融洽喎!食得訓得玩得屙得仲鬼死咁乖!竟然!!!!!!

至於新屋o既相...唔...有鑒於我 (有排) 未執得靚,所以只可以影o的稍為見得人o既部份先啦...



書架 + 天花燈



天花燈放大圖



我個房盞床頭燈

另外呢,因為個床架仲未送o黎,呢幾日都要訓住廳個梳化先啦~ 真係可憐呀~~~:em_45

本星期之目標,買!買!買!

‧大型 CD 架 / 櫃
‧鞋櫃
‧餐檯
‧書檯
‧床頭几
‧屏風

出血呀~~ 出血呀~~:em_40

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates