水曜日至日曜日之食事 (一)

又O黎大堆頭懶人食評系列!

GO!GO!GO!




水曜日(即星期三)男友o黎幫手 pack o野,去o左舊屋企附近森美,我唔多想食扒,叫個海鮮焗飯,難食到想嘔!急凍韌海鮮配臭o既芝士白汁,yaccccccck!:em_40男友陪我都係食焗豬扒飯,一樣都係難食到爆炸!

但係呢,森美o的扒同森美汁都係好食,所以千奇咪去到屎忽痕唔食扒食第o的o野!



仲有洗手間個磁磚o的 pattern 好靚!

咁就埋單 $120!

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

連食兩餐老麥。




lunch 唔得閒,求其去老麥食佢新出個食字包「飯tastic」,牛肉即係韓式夾餅果隻牛肉,飯同一般 rice burger 唔同因為無煎過,只係就咁撈o左調味壓成餅,味道OK,但係就油到爆,成張紙都係油!!!!

不過佢個餐o既配搭幾好,可以唔要薯條搭大杯裝粟米或者四片新鮮菠蘿 (唔...好詭異),o岩晒已經戒o左薯條o既本人。



夜晚係新屋等床褥,點知遲足成粒幾鐘!男友肚餓同埋佢想試新野,又去買o左個餐,我揀埋新果杯蘆薈酸梅特飲,基本上就係酸梅湯倒o的蘆薈粒落去囉~ 同埋要o左盒點 Jack o黎 share,試日式咖哩醬同埋馬來沙嗲醬,跟本就係一樣味o既!搵笨!

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

食完老麥去銅鑼灣買o野,11pm 又食多次! late dinner!

咁夜都仲要等位,真係犀利!

春季新 menu 都幾吸引,再加上 9.30pm 後入座每人食滿 $100 就送小禮物包一份,所以夜媽媽都叫o左好多o野喪食一番!


(不過小禮品包o的「餡」就應真麻麻,得o的糖同你唔會用o既 coupon)

食o左牛油焗帶子,和民沙律 同埋 炸雞軟骨呢o的行o野之外呢,仲有呢個豚肉豆奶鍋。



豚肉薄切,配合大量當造野菜,豆奶香滑,清下腸胃都幾好o架!

春天特撰 menu 以櫻花做主題, 譬如有呢個...




櫻花柚子特飲,不會好甜,都幾好飲。



櫻花紅豆雪芭就有夠清新,醃櫻花帶少量鹹味十分醒神呢!

另外男友再搭多杯柚子 cocktail,連加一o岩o岩好 $205!

───────────────────────────

森美餐廳
地址:西環皇后大道西204-206號地下
電話:2548 8400
菜式:港式

和民居食屋
地址:銅鑼灣百德新街2 -20號恆隆中心3樓
電話:3162 3515
菜式:日本

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates