新居入伙篇 (三)

‧尋晚10pm去阿媽度接返隻貓返屋企,無見幾日肥屍大隻o左好多:em_36,可以改口叫佢做肥仔貓啦~ 走果時撞正落大雨,一抽二lang 呢咁 hea,結果都係搭o左的士,將軍澳坑口去屋企連來回隧道費,盛惠 $120!:em_40

貓大爺去到新屋唔係好慣,尋晚成晚捐入個貓廁所訓覺。今朝起身見到個廚房門比佢推開o左,好彩我有綁住佢o即!!!

‧講起搭車,我發現唔係好識點搵車返屋企。有無人知旺角,尖沙咀o係邊度有直接小巴 / 巴士去側魚涌呢?因為我其實都頗憎搭地鐵 (側魚涌個地鐵站超乞人憎)。我知銅鑼灣糖街有小巴去到屋企附近不過唔識邊道嗌有落。:em_36

‧以超值價 $80 買o左個新o既污衣籃 (差不多有半個人咁高),真係藤o黎o架!恨o左要好耐~ YEAH!

‧變得越o黎越師奶 ─ 因為我剛o岩申請o左張吉豬島 J-card 要o黎儲分~ :em_41 咁近,唔出返張好笨呀!

吉豬島 online shopping http://www.juscocityhk.com/b5/content.jsp
正!~ 試下佢同百佳邊間好o的再話比大家聽o下~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates