feeling so old


昨夜飯局後有感─

‧友人 E 見到我第一句係話:你個樣老o左!
(唉,仆街了!:em_36我唯有賴係因為呢排搬屋事忙累事。)

‧某友人39歲,已經要帶老花鏡 (不過係 Gucci)。

‧飯局後飲o野,行蘭桂坊,我覺得周圍都係o靚仔同埋細路女,同埋真心覺得蘭桂坊好嘈好嘈。

‧最後去o左 fringe club,覺得靜靜地好舒服!(以前最多只係會去聽下 live jazz 然後都即閃再蒲過)

‧有一年無去蒲,覺得蒲呢樣活動十分陌生!(我曾經係逢 party 必到,一個禮拜蒲八晚o既超級蒲精!)

‧12點,開始打喊路!

‧1點返到屋企,覺得好夜!

唉......我其實都仲未過 25 歲生日呀......

(30/3 後按:友人 M 晚上致電誠邀我禮拜五落 Mooch 或者 Volar,我推o左!!!!!!比著兩年前這是十級反常的事情啊~)

--------------------------------

Fringe Club
地址:中環下亞厘畢道2號藝粹會G/F
電話:TBC
菜式:Pub / Bar
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates