lunch hour shopping

一般 OL o既 lunch hour shopping,不外乎係買o的零食呀,雜誌呀,或者係衫呀化妝品咁樣,但係我求先食 lunch......

搭的士入o左黃竹坑買 木凳!!!!!

多得蘋果,某傢俱店開倉勁減,今朝睇完報紙已經即刻仆倒去,我已經醒目仔地打定電話去 make sure 係仲有貨先起行,點知去到都係慢o左一步,行我前面個男人買o左一棟十張!

好彩我都無白行,執o左三張好o野!

兩張 Philippe Starck 99年出品「SLIK SLIK XO」 (http://www.philippe-starck.com/),一張白色一張橙色,我會用o黎 for 餐椅用,但係其實餐檯未買,可能要 Philippe Starck 襯摺檯,lol。



灣仔 T 字頭傢俬舖仲賣緊 $1000 鬆一張,話晒都 made in 法蘭西。



另一張就類似呢張,SEVEA 370,made in Italy,隻腳同相係唔同,下面個腳係原裝油壓轉轉腳,我會比書檯用,原價約 $1700。(無碌就 around $1500)

3張 木凳 加埋先$1000蚊唔使!!!!!:em_34:em_34

十分之 nice 同埋都幾靚女o既 sales 姐姐透露,佢地不嬲都唔係做開零售,係做豪宅樓盤傢俱,o岩o岩轉做零售所以開倉清咁o的舊貨喎~ 不過以家去我諗都無乜平o野淨,得返o的原價成皮o野減o左都要六千o既梳化呀咁o羅~

本來就唔送貨,但係咁橋另外有一單佢地有個客叫佢地 call o左車,我會加少少錢搭單送埋,仲平過我自己 call 雞記,要多謝呢位十分之好人士o既靚姐姐 sales 啦~

星期六就有靚 木凳 坐!呵呵呵呵呵呵~:em_34:em_34:em_34

for more details ─ Times Warehouse [link]
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates