Power Up



新近實施硬性上班時間朝朝 0930,

撞o岩呢期我晚晚喪執o野忙掉o野,無 03 都唔 目訓 得,

再加上春雨綿綿「濕笛笛」連個人都發晒霉,不停發放負能量。

0930 返到 office,頭痛兼魂遊四海心情煩燥慘過 period 到。

成朝都係戇QQ狀態,好辛苦。

呢幾日猛諗新居買傢俬裝修 kick lik kak laak 煩到爆,lunch 時候致電男友商量,我話好多o野未買好煩,男友就話:

「我放o左手比你搞得啦~ 你知我不嬲都信晒你有 tatse o架~」

我本身仲真係驚緊會因為呢o的瑣事鬧交!!!!!

嘩~~~ 你好叻呀!:em_35 知我諗緊咩~!!!!

多謝男友呢一句,我就精神返!POWER UP!

:em_50

Go!Go!Power Ranger!~~~~~~
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates