得個樣的 Union Cafe

約o左男友響銅鑼灣食飯,我要求坐得舒服,因為個人實再係太「支力」啦~ 男友記得我想試呢間 Union Cafe,因為上次呢到印像分幾好,就 suggest o黎呢度食。



完全無誠意o既雜菜鮮果沙律,o的菜太大塊碟太細,鮮果只係一半係鮮,其他係罐頭o黎o既!比 $120 蚊食個 set 夠膽死比o的罐頭雜果我食?

至於個菠菜忌廉湯就不過不失,唔夠熱,溫溫吞吞。



最好食算呢個,蒜蓉煎大蝦伴雜菌 risotto,大蝦唔大,但係味道都 OK,雜菌 risotto 都幾香,不過都係港式西餐通病,個 risotto 唔夠硬,但係 overall o黎講都幾好o既,同埋隻碟唔知點解勁大隻,顯得堆飯零舍細份。



煎三文魚扒橄欖油扁麵,三文魚扒好大塊,但係o的麵就得好少,呢味都 OK,但係個三文魚表面再煎得香o的就更好。

食完粉要兩杯啡飲下,等o左 20 mins,問個 waitress 點解咁耐,佢話o的杯用晒無杯用要等下先喎,咁都得?至於杯咖啡質素都唔錯,但係都係唔夠 pumpernickel 果杯好飲。

埋單都唔係平o架,total 連加一要 $260,仲有呢度只收 cash 唔收 card 的。

飲o野呢就環境真係幾好,食飯?免啦~ 免啦~

───────────────────────────

Union Cafe
地址:銅鑼灣羅素街某唐樓 3/F ( 池記 及 DHC 側)
電話:TBC
菜式:西式

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates