微笑行動

尋晚有事要去 PP 搞,做完,又偷偷地自己去 shopping。:em_34

咁橋呢我支 Jurlique handcream 就快用完,又有藉口比我買o野。

英國品牌 Molton Brown,第一次接觸係幾年前響個朋友屋企,用完,幾好喎,唔,記低個牌子名先。香港係得 Lane Crawford 有售。




作為一個「shopping花心人」,細支裝 travel set 正好滿足我o既心理,每支有 100ml,$475 / 5支,計落唔貴。仲要送個靚靚仔仔o既化妝袋,贈品o黎講算好 O 呀!

三支 nara ji 「pump裝」handcream,味道清新,一支放書檯一支放公司一支放廁所,o岩o岩好,潤而不膩。

一支 skinbalance toning lotion,橙味,聞落好舒服。試上手,保濕度高喎!

仲有一支,要o左 invigorating suma ginseng body lotion,人參味,比較中性,放睡房,男朋友都有得用。

另外金色細細支果個呢,就係送o既 sample,係 invigorating suma ginseng bath & shower,不過我未試。

sales 姐姐 Karen 非常之 nice 兼好招呼,開名係因為真係好值得一讚,你係睇得出佢係真係有心果隻,唔係「小姐埋鏡拼拼隨便試試」果o的敷衍o野。其實成間 PP Lane Crawford 的 sales 都十分之 nice,我行過男裝部,全部 sales 見到我都會點頭微笑,雖然明知只不過係因為公司規矩,但係都感覺良好,抵比錢你賺啦!

Official Site:http://www.moltonbrown.co.uk

p.s. sales 姐姐話,買滿 $450 以上,再買一支 lip gloss / mascara / lipstick,就送一個自己調配顏色o既 eye shadow,係用部機即刻壓出o黎o架喎!獨一無二o架!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates