心情大好中

.投資穫利:em_34:em_34:em_34,少少o者~ (不過長假後我應該會沽o左佢)

.有同事話我瘦o左!:em_34:em_34:em_34:em_34

.終於的起心肝 join 返 gym (屋企附近間 Fitness First),正!:em_34 今日即刻去買返對手套,因為舊果對掉o左啦~ 打 bodycombat 無返對手套戴住硬係周身唔自然。(仲有呢~ 開頭招呼我果位 PT 好得喎!成間 gym 入面最得,kekekekeke:em_34)

Nike,$1XX。(唔記得o左 excatly 幾錢)

.我一向都好藐o的心靈雞湯老土書,不過今日第一次買o左本 self-help book,呢本我下晝響 times square Page One 等男朋友果時睇o左o的,寫得幾好笑:em_34, 似《Sex and the city》,同埋有用,除o左真係有教你點樣著高跟鞋之外,仲有o的諸事八掛o野譬如如何招呼朋友,如何將o的歌 load 入 iPod 同埋 如何使用螺絲批等等,《How to walk in high heels》by Camilla Morton,$225。(老實講有o的赤)

.夜晚食完 Ruby Tuesday 之後返屋企同男友攤響梳化睇o左《Wedding Crasher (港譯:冒牌伴郎生擒姊妹團)》,超無聊不過都 OK 好笑同埋賤:em_34:em_34:em_34,好耐都無試過坐定定睇晒一套戲!真係好~

YEAH~~~~~~ 繼續煲碟!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates