買呀~ 買呀~ 買呀~

其實呢排無出過街 (我指尖嘴老銅中環呢o的),但都買唔少o野洗唔少錢,online shopping 真係害人不淺。

‧某 auction site 買o左之前 Stella McCartney crossover H&M 呢件 tee (見圖),呵呵,又 overseas 買o野~ $2XX 我覺得 resonable,因為當時係搶都買唔到,兼且包郵費 (from UK)。

‧某 auction site 買o左一對耳環,今日戴緊。



‧7-11買o左深雪本新書《女神門》,點解7仔買?因為有九折定唔記得九五折,折o左之後好似 $40 幾蚊。尋日睇完,都係o黎o黎去去果幾度板斧,悶。

‧萬寧買o左某 E 字頭牌子減肥藥 ($568,30日份量),我講過我今次係好有恆心o架啦。希望work啦大佬咁叉貴!跟據可靠業內線報提供呢個牌子都有效,但就一定要每日飲大量水,如果唔係會生腎石!

Apple,我朋友業內線報話你之前話比我果隻 B 字頭牌子呢,係佢做化驗入面咁多隻之中最 work,但係就好貴 lor~ 比心機繼續啊!

戒零食兼食藥又做 gym 都唔 work?!唔會o掛?~~~~~~~~

我要減 20 磅!!!!!(aim high! aim high!)
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates