不外如是

尋晚出城 (其實係銅鑼灣je~) 買洗衣機,係啦,終於的起心肝揀o左部啦,買o左部 $2XXX 惠而浦 (分 12 個月免息分期),都仲平過我樓下間 PK 洗衫舖,其實如果唔係間衰o野成日洗壞我o的衫 (e.g. 大幅度縮水) 同埋磅洗超貴 (e.g.10磅衫要 $48!!!! 我一個禮拜最少都洗 15 磅衫),我都唔會自己買部洗衣機。

OK,洗衣機講完,之後去食飯,行o左去登龍街,點解?因為平~ 大佬個市係咁跌 (搵o野賴),加上剛剛買o左2千幾銀o野 (呢個先係原因) 唔食平o的點掂?

呢間泰成我想試好耐,平時路過一定見到好長龍,聽聞好 O,尋晚路過咁橋有張 2 人檯差唔多埋單,所以就入去試下咁 lor。

環境方面睇落好「地道 feel」,即係 up up dup dup ,食飯要張個袋擺響大脾果隻咁啦。有電視仔播泰文 MV。

仲係無乜胃口,兩個人只係叫o左一碟菜同一個飯o黎 share,我每樣都係食少少咁啦~ 搞到睇落好似好可憐咁~


豬頸肉炒芥蘭,好鹹,芥蘭唔夠新鮮,苦兼且有渣。


泰式海鮮炒飯,你都見到有急凍雜豆啦,咁你仲覺得有幾好食?

我見其他好多檯都有叫 炸蝦餅 同埋 香葉包雞,可能我就係無叫呢o的佢o地撚手o既o野啦,我覺得呢間o野十分麻麻地,完全係不外如是。

不過埋單只係 $75。

--------------------------------

泰成菜館
地址:銅鑼灣銅鑼灣登龍街36號登輝大廈地下
電話:2834 2500
菜式:泰式
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates