[轉貼] 港女

一語中的!!!
----------------------------


以誇張手法濃縮寫出現今港女心聲


我 : 你選擇男友有乜條件??
港女 : 對我好就得, 愛情係無價o既
我 : 我有個fd, 對人好好, 識佢既都話佢係好男仔
港女 : 佢做d乜o架
我 : 佢做廚房什工o既
港女 : ....... 其實錢唔重要, 我最要個男友有上進心
我 : 佢好有上進心, 放完工仲返夜校, 假期又進修, 又勤力, 社會時事又識.
港女 : 但我估佢都唔會叻得去邊o羅 介紹第二個比我啦
我 : 唔記得同你講, 我識佢時, 佢家族係開飲食集團o既. 因為佢想了解廚房工作, 先入去做什工....(還未講完, 港女插嘴)
港女 : 可唔可以比佢電話我????? 順便比埋我電話佢??
我 : 我都未講完. 97後佢間飲食集團就執o左啦.. 而家佢真係一個廚房什工.
港女 : 咁都係唔好比我電話佢啦.. 咁無出息
我 : 但係都仲有幾層樓收租..
港女 : 可唔可以約佢出o黎食飯?? 如果唔得, 可唔可以比我張相佢睇下?? 我執o左好耐, 影得好靚o架
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates