Pappagallo

長假期入面o既星期日晚,周圍都人山人海,變o左港式日本料理o既屋台屋,門口企o左10幾人,連唔多好食o既澳門茶餐廳都排o左長龍,一見到呢間o野有位,立一立眼價錢牌,唔貴,就拉著男友即入。果然,10 mins 後都已經 full house。

從裝修能看食物,最典型o既小資式裝修陳設 ─ 即係無特式又唔難食又唔好食果o的普通過唔普通西餐。老實講,最怕。(但係唔知典解好多 OL 勁愛)

2人晚餐 ($148 至 $168),main course 可三揀一。單人 set dinner $148 至 $168,唔係嘛?呢度都賣呢個價?


西蘭花蓉忌廉湯 配 香草麵包粒,so so 啦,正常o野。好杰。


男友的燒汁肉眼扒(?),好明顯呢塊o野係似西冷多o的,賣相 OK ──

就真係淨係賣相 OK,菜好多但唔新鮮,最差係塊扒,大佬,你叫自己做 ristorante italiano 竟然比塊梳打o野我?!咁同我去茶餐廳食沙嗲牛麵o的牛肉咪一Q樣~


我個粟米忌廉汁蝦扁麵,最正常,不過個汁都係好杰。

咖啡好濃,但係o的豆炒 火農 o左,有苦味,唔掂。

服務唔掂,侍應後生得o黎明顯係無經驗兼十十下,水要叫先有,我個扁麵最激氣,已經上得慢,o黎到仲要貨不對辦,menu 寫係三文魚,上菜時候變o左蝦,我一望覺得唔對路,問o左先知廚房因為無貨私自改o左,乜唔係應該落 order 果時問o左我先o架咩?如果我敏感蝦的話咁唔洗食啦?

埋單連加一約 $180,食下 tea 都 OK,晚餐可免則免。

-------------------------
Pappagallo ristorante italiano
地址:側魚涌康怡康安街2號地下
電話:2967 6307
菜式:意大利
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates