有貓的生活 (20060612)

唉,男人最痛算這種。

林積積被閹記 2006.06.09


8.45am 飛的準時到達灣仔 SPCA (愛護動物協會),已經有好多貓貓狗狗等緊,羅到第6號籌。

9am 等到見醫生,分派到比一個洋醫生叫做 Dr. Michael。林積積磅重,9個月大o既佢重 3.7kg,死肥仔丫!擺低林積積,有得 keep 低個貓袋。

12noon 黑雨,即刻打去 SPCA 睇下會點安排。CS位小姐話開放時間如常。



3.55pm 到達 SPCA 接返林積積返屋企,我一見到林積績即刻心都痛埋。因為佢塊面損o左(見圖),接待位小姐問醫生咩事,醫生只係話可能麻醉完o既林積積醒返太驚,想撞出個籠走,比個籠整損o左兩躂o野響個鼻側跟,好陰公呀~~~ :( 塊面o既傷口用好稀o既鹽水輕抹就 OK,過幾日應該就無事。

至於佢本身個閹o左o既傷口 (其實係無o左個「袋」),只要佢唔係成日舔,就唔需要帶太空罩。唔洗拆線,10餘日就會自動埋晒口。不過呢段期間就千奇咪沖涼濕水,唔需要戒口,亦都唔需要點樣特別照顧。

4.30pm 返到屋企,林積積軟賴賴咁,又唔講o野,初初我一抱佢仲有o的驚人o添呀。

6pm 可餵食,份量係平日o既一半,因為麻醉藥剛過驚佢食得太多太急會嘔。


之後果日林積積都係好靜咁樣唔出聲癱響地。好似好可憐咁。



















不過呢個可憐仔情況只係維持o左半日,尋晚佢又開知喪叫同周圍玩啦,好在~

終於似返我隻貓啦~~~:D
匿名 說...

果日佢麻醉藥未過. 而家冇事就好喇.

素顏天使 說...

apple > 不過破o左相果下慘呢, 無咁得意啦~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates