自己做‧日式金菇鮮冬菇炒豬頸肉

午餐,我自己去o左阿媽 office 度整電腦,佢特登拎o左煲粥過o黎,蠔豉瘦肉瑤柱粥,呵呵,好味。

夜晚,自己煮飯。林生陪我去 supermarket 買 食送,哇哈哈~ :em_34



日式金菇鮮冬菇炒豬頸肉

材料:豬頸肉,金菇,鮮冬菇,薑,味 酉林
(味 酉林,於各日式超市有售,約 $20 樽)

做法:

1) 已切豬頸肉解凍洗淨備用,吉之島買一盒約 $20 to $30,視乎有無特價,一盒約 3人份。

2) 金菇洗淨切去尾部約1吋,分小注。鮮冬菇洗淨切絲。

3) 調好調味料:剁薑蓉(分量一片左右),味 酉林 同 豉油各一湯匙左右,糖半湯匙,有酒就落酒約 2 湯匙。我唔記得買,所以無落。:p 備用

(*林先生唔食薑,強烈要求下次落薑片等佢可以自己揀走。可參巧)

4) 菜油起鑊,炒豬頸肉,差不多全熟,撥埋一二邊,落金菇冬菇
絲,炒勻。

5) 炒得咁上下先落調味料 (3),再炒,汁收乾就可以剩起。

6) 落芝麻,少量七味粉 / 辣粉,食得!!!

呢個係林生少有食清碟之菜式之一,嘻嘻嘻嘻~

可以做蓋飯,我尋晚就做o左個今日帶返工。



蠔油生菜,無o野好寫。



腸仔蟹柳炒蛋,小朋友林先生要求整o既,佢話另外一味整呢o的求其得啦喎~ 我都唔知點解佢咁鐘意食呢o的細路仔 食送~

食完飯仲可以坐定定睇《美女廚房》,哈哈,果然幾好笑。
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates