端午節記

午餐,自己返o左阿媽屋企,食o左半碗米粉 + 半隻鹹肉粽 同埋 拜神。飲o左花膠嚮螺豬骨湯,幫阿媽整電腦。

------------------------------------------------------

晚餐,入o左沙田男朋友屋企。同男友屋企人食飯,大人細路加埋又有成10個人,10個人有 10 個 食送 加一個湯,男友 daddy mummy 好勁!!!煮o左成個下晝。



食飯前飲湯,鮑魚花膠海參煲雞湯。豪!!!鮑魚係青邊鮑,啖湯好甜呀~



冬菇鴨掌蝦乾炆海參,超惹味,十分之好送飯,男友媽咪話o的海參係自己發o既,強!鴨掌炆得o岩o岩好,一放入口就離骨,很正!



豉油王煎大蝦,o的蝦超大隻,可惜我食果時凍o左啦~ 唔係仲加好味~



之後o的相九成九都係手震,因為係男朋友襯食飯之前好快咁影o既,金針雲耳蒸肉片,家常小菜,呢味我食得好少,唔係唔好食,都好食,但係個炆海參太強我食o左好多,我個胃無咁大啦~ 據講今晚大部分 食送 都係男友 daddy 整o架~~ 好犀利!



香芹肉絲蝦米炒粉絲,都係家常小菜,都係食得好少,理由同上。



男友哥哥買返o黎加料,係響河畔花園有間出名燒味舖買o架喎~ 半斤叉燒,一半係半肥瘦,一半係全瘦,果然唔錯,肉質 tender。



相對o黎講個燒鵝 (鴨?) 就麻麻地,騷味好重,比較肥仲有好油,真係有成吋油響個盒底。($90幾蚊 / 半隻)

另外無影到o既有蠔油菜心,大大條潮式鱸魚潮式芋頭油豆腐煲,一窩蛋炒飯

大家見啦,男友屋企人煮o野食好鬼叻,林二少就真係難上加難服侍啦~

我阿媽送o左兩隻粽 (街買o既) 比男友阿媽,男友阿媽又送o左5隻粽 (自己包o既) 比我,我會留2隻然後拎3隻返阿媽度,今晚或者聽日就整o黎試下先~~~~:D


------------------------------------------------

叉燒大王
地址:沙田大涌橋路20號河畔花園地下39號舖
電話:2647 7166
菜式:港式,燒味

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates