世盃篇‧德國對瑞典

阿媽屋企原來有 Cable TV,當然又走返上去睇波啦!屋企睇點都舒服過出街同人逼呀。

睇波就當然唔會無零食,上樓附近就有間新開最近頗出名o既表姐賣新派甜品。同表哥茶餐廳同一老闆,原址o係元朗。我當然又想試下睇下佢點解咁紅啦呢期。買走外賣。



(上)鮮芒果手卷,我揀o黎大家 share,此店名物之一。但係完全唔好食!係 pancake 皮捲住o的芒果布甸,好滯。

(下)麥提莎糯米糍,我揀o黎大家 share,此店名物之一。糯米糍包住一大粒麥提莎,係一o的都唔夾,分開食仲好啦。



(上)海底椰涼粉,細佬食呢個,畢o左兩啖,唔算好甜,但係呢個組合又可以有幾難食?

(下)南瓜西米露,阿媽食呢個,我無試,no comment。

細佬請。加加埋埋約 $100,食甜品都食成舊水。但係都係唔好食,唉!

--------------------

講返場波,都 OK 好睇呀呢場,不過都唔夠我屋企人睇波好睇,我細佬見到瑞典輸波黑晒口面,嘩哈哈哈~ 好笑!我阿媽好勁,陪我細佬睇o左咁多場之後學識o左睇波,認得邊個係奇連士文呀,領隊喎唔係球員喎!仲講波o添喎!

--------------------

表姐手勢新派甜品
地址:將軍澳厚德商場 2/F
電話:TBC
菜式:港式
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates