雜雜雜雜

這 weekend 過的很充實。



星期六,下午先到了 Shiseido 上 makeup class,主要介紹秋季的新品。我試了 MAQUillAGE 虫老原友里 (見圖) 的紅色眼影系列,平常很少化這一類顏色,好好玩。但個人覺得篠原涼子的啡色眼影 palette 比較實用。Shiseido 的 makeup / skincare class 我這幾年已分別上了好幾遍,獲益良多,當然可能會有人覺得沒甚麼用。



(photo source from ebay)

說 起 palette,早兩天去了 Harvey Nichols 的 Dior 做 facial ($280-380,可全數用作買東西,變相做了免費 facial。有興趣者歡迎留言問 details。),順手又買了點東西。我以為 Dior 新的 Detective Chic 是 set blush,原來只是 highlight 用的閃粉,香港暫時只有白色皮盒這一系 (約$340)。據悉打後還有黑色盒的眼影 palette 和啡色盒的唇膏唇彩 palette。最後只買了一支 toning lotion 和一支唇膏。

晚上跟男友吃了有一陣子沒去的 Pumpernickel。餐牌改了,有幾個我喜歡吃的麵都沒有在賣了,水準也差了很多。是店主 J 沒有做了麼?聽聞她的天后新店 Wooden Table 也有同樣的狀況。



男友的煙肉鮮菇白酒牛油汁意大利麵,鹹的要命。



我的煎鴨胸香草蕃茄乾扁麵,還可以,不過份量好像少了很多似的。

甚至連店自慢的麵包都好像沒那麼好吃,喝咖啡的奶端上來的時候是冷的啊~

買單約 $230。短期內也不會再來了。



之 後在UA皇室看了《Cars (港譯:反斗車王)》。用 Netvigator Broad Band TV 的電影預告台訂票,十分方便,而且連接速度比 website 更快!!強烈推薦!!!

《Cars》 是一貫 Pixar 的水準,計算準確。要笑位有笑位,要溫情有溫情,有勵志有勵志,而且觀能刺激方面也很能照顧到。賽車場面很有速度感,那些在車身上的光的折射,又或是那些 texture 也做的靚極!!不過就看完也就是看完囉,沒甚麼感覺,但絕對值得入場觀看的,放心。

Official Site

身傍坐了個獨自一人來看戲的肥仔,大約8-9歲。嘩~ 現在的家長真有這麼忙嗎??那可是晚上 9 點多的場次啊!肥仔整場戲就是不停的在「o習、o習、o習」他的爆米花啦,很有點落寞。

下一部我想看的是《Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest》,也是迪士尼的出品啊~

------------

Pumpernickel 黑麥
地址:銅鑼灣加寧街13號B舖
電話:TBC
菜式:西式
匿名 說...

Detective Chic 的唇膏palette 與眼影palette 是紅色皮套的, 在JAL及日本Duty Free 7月已經賣緊, 可以搭空姐朋友買啊.
這個白色Detective Chic 我也有, 不過我的是銀白shades, 可能我不適合用啡shades啦.
還有, 我今天收到了一set三支Tom Ford for Estee Lauder, 好開心!!!

素顏天使 說...

apple > 可是我在網上 search 到的見到是黑色eyeshadow palette 還有啡色皮唇膏 palette 啊~~?? 唔, btw, 沒有空姐朋友啦~

匿名 說...

可能那是不同的版本. 日本那紅色的可能是限量版吧. Detective Chic palette 各$350-400 左右, 我可以問問我的空姐朋友.

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

news from Duty Free - 兩種都有賣緊, but 黑色(眼影)冇貨, 紅色(唇彩)就有, 賣三百幾.

匿名 說...

魔盜王未上,都咁多人話會睇,應該會係今年暑假票房冠軍。

匿名 說...

"可能會有人覺得沒甚麼用"
別這樣說我啦~

大慨我很習慣用毛毛掃~
不慣用小小的掃和棉棒.

大慨我有個學化妝的同事.
有空便拉我練習. (但我自己就是弄不好)
技巧的大慨是差不多.

到今天我才記得我忘了問一些很重要的問題!
[為何的的妝過 3 小時後便開始有黑眼圈?]


"$280-380,可全數用作買東西,變相做了免費 facial"
要買 COUPON 嗎? 只做一次嗎?
用什麼牌子的護膚品做 FACIAL 的? DIOR?
買任何的東西都可? 還是指定的呢?
(SORRY~ 太多問題啦~)


魔盜王我都期待緊!

匿名 說...

唔記得再多謝你添~
[多謝番~~~~]

素顏天使 說...

apple > WOW!! thanks a lot!!! 我想要眼影果個~ 好似好抵! btw, 唔止 難先生 有睇你 blog 的, 我響你無寫的時候日日都會 click 去睇下你有無 update 到的......只係, 無留言 je.....=*_*=

譚劍 > 有睇o左1, 唔睇2又好似說不過, 加上今集o的 CG 做得好強勁!!!! 你會唔會睇?

Tracy > 唔緊要啦, 其實你覺得無用係 ok 的, 覺得無用, 唔洗多謝我, 浪費o左你兩粒鐘, 我唔好意思啦.

Dior 的 facial, 不限次數, 每次$280-380 (視乎你係做邊一類效果), 全部都係用 Dior 的 product, 買乜都得. 不過我唔敢推介比你啦, 怕你唔o岩用, 始終 makeup / skincare 都係好 personal taste o既o野.

匿名 說...

為何眼妝過 3 小時後便開始有黑眼圈? <-- 看來是你的 Mascara 甩色.

匿名 說...

to 素顏 > 估到啦, 當然要錫哂你啦 baby!
不過佢留言比較快, 同埋我欣賞佢好比心機去留意我的白字及加以改正, 真係獲益良多! (verb.的「獲」啊)

對我的工作也有幫助~

匿名 說...

我要多謝你誠意呢~ 有心叫我去學野~
^^
唔會浪費, 起碼我試過, 知道呢隻唔岩我嘛~

SKINCARE 我會比較肯花錢.
不過因為我都好敏感. 要試清楚先買.
但我見 280-380 做 FACIAL 唔算好貴~
不過我都係口多多問左先.
因為我仲要盤算下. THANKS.

[Mascara 甩色]
咁... 你地有無邊隻用得 OK 呢?
果日 Shiseido 又話好輕...
結果都係黑黑的眼圈....
Lancome 都用過. 無用.
(我的睫毛被眼皮蓋著啊~)

匿名 說...

TRACY> 我用緊 HR Lash Queen. 防水是很強, 哭也不會花, 但如果搽後太快眨眼, 或是出了眼油後, 還是會花的.
如果是幾小時後出油, 你知道是因為眼水, 還是因為眼油嗎? 我的case是因為眼油, 用防油(但不防水)的 mascara 就ok. 最近用過又幾滿意的是 Opera My Lash (Watson's 有售, 通常與 Dejavu Fiberwig 放在一起.)

素顏天使 說...

Tracy > Shiseido 果隻我用又真係好輕, 成晚都無甩過. 最近用緊 Dejavu Fiberwig, 都唔錯. 但我始終覺得 Maybeline lash discovery 係我用過好多隻 mascara 之中最好. 不過你用又可能唔知o岩唔o岩啦~

apple > "但如果搽後太快眨眼, 或是出了眼油後, 還是會花的" agree, 其實乜牌子都會.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates