PLUTO



謝謝同事 H 的介紹。

剛看了《PLUTO (港譯:布魯圖)》的第一期,好好好好好好好好勁!

香港中文版今天會出版第三期。

浦 水尺 直樹 crossover 手塚治虫的勁作。
匿名 說...

haha~~咁你更加要睇《20世紀少年》,因為浦澤由《monster》開始愛上左玩懸疑format。不過《Pluto》so far真係不俗,最鐘意佢用自己既方法畫返果幾個機械人~~

匿名 說...

http://i4.ebayimg.com/03/i/03/49/2b/a3_12_sb.JPG

(如果我冇記錯)此乃手塚版本的御茶水博士。浦澤有keep返佢個地中海頭同大鼻子~

仲有,第一集醫返好個鋼琴老人果位「來自日本的無牌醫生」,應該係怪醫秦~!!

素顏天使 說...

朋友 > 係?? 我手上有 #1-11《20世紀少年》但未開始睇呀, 《Monster》頭 10 期我都有睇, 睇睇下覺得佢好似埋唔到尾咁就無追落去lu~

果位「來自日本的無牌醫生」,收診金又貴, 我都估係 Black Jack ar, 佢 crossover 嘛~

果個機械人管家飛上天死o左果度呢, 係《小飛俠》入面常見o既打鬥畫面o黎o架~ 我仲睇到眼濕濕~ wuu~~

匿名 說...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates