《Harry Potter 4》


(si beau~ si beau~ :em_35)

《哈利波特火盃的考驗 Harry Potter and The Goblet of Fire》

好長o既戲名呀o下~

平安夜晚睇o左,到今時今日成個禮拜後先出影評。

因為真係諗唔到點寫好。

故仔當然有好多犯駁位(e.g. 我係佛地魔就一o野隊死Harry Potter啦~ 洗X搞咁多o野咩!) ,但係聽故唔好駁故,何況駁都無謂。

唔好睇咩?絕對唔係啦。好好睇呀~ 特技又勁,果幾場比賽,勁到爆~ 目不暇給。不過始終都係有o的跳o黎跳去o既感覺,場口位有o的入得好硬。男友有追開小說版,佢就話 cut o左好多喎~ 同埋都係小說好睇好多。

演員方面,Hermonie(妙麗)越來越靚,不過相當做作(Hermonie fans 唔好打我)。新角色當然係佛地魔真身最搶啦~ 另外我本人就最愛瓜o左柴o既 Cedric(西追) 同 Fleur(花兒),靚到丫!

但係 Fleur 咁大個~ Harry 唔襯佢喎~ 姐弟戀好咩?!

Official Site:http://harrypotter.warnerbros.com/index.html

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates