自己做.大暑袪濕冬瓜水

時值大暑期間 (一般為西曆的 7 月 22-24 日),但是這個袪濕冬瓜水其實十分適合夏天的任何時候飲用,現代女性飲用尤佳。唏~ 西方減肥藥又話自己減水腫又剩,咱們中醫的天然冬瓜水咪就係咁用囉!冬瓜性利尿 / 袪濕 / 排毒 / 清熱氣 / 解暑,夏天喝百利而無一害。

「袪」讀音「驅」,解作除去和分開的意思。但如果你去藥房買「驅」濕料,相信只會落得一個「o下?」一聲的下場,約定俗成還是讀做「去」的。買的時候記得說是煲冬瓜水用的就可以了。


大暑袪濕冬瓜水

材料:


1) 中藥房購入袪濕料一包,約 HKD8-10。材料有茯神、赤小豆、炒扁豆、蓮葉、蓮蓬、木棉花、生熟薏米、川太片、澤瀉、燈芯片等。
2) 冬瓜一圈,約 HKD3-4。

做法:
1) 冬瓜洗淨,切小件,連皮連瓤保留備用。
2) 袪濕料倒出略沖洗灰塵,備用。
3) 燒一大鍋水,水滾下藥材先煲 30 分鐘,水滾後轉小火。
4) 再轉大火,下冬瓜,水再滾後再煲 30 分鐘即可。

冬瓜水帶很淡的藥材味,女性月事期間飲用不宜。如果要做湯水可下豬 月展,豬 月展緊記先「飛水」。或下片糖做糖水亦可,冷飲亦佳。
Unknown 說...

Hi Patricia,
I envy that you can just pop into a shop and get Chinese herbs. I live in Tokyo, so no such luxury!(sigh) Does drinking winter melon soup made without the herbs produce the same effect? Is there a substitute for the herbs?

Susanna

素顏天使 說...

susanna > 嘩我都好妒忌你住東京! 藥材方面如果真係搵唔到都無問題既, 因為冬瓜本身都有解暑的功能, 就咁煲水煲湯都好味, 加藥材就係加強個功效咁啦~ 如果可以, 去買生熟薏米一齊煲薏米水就更好了. 咁樣會唔會易搵o的呢?

Unknown 說...

Thanks for the suggestion! I'll try to look for pearl barley (hopefully available in gourmet shops). I never would've thought of cooking it with winter melon.

Susanna

Nana 說...

冬瓜湯好飲呀~~

老黃瓜好似效用更佳喎!(我飲過~覺得d味都好似差唔多XD)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates