《Heroes》season 2

WARNING:本文含大量劇照及內容,不喜勿讀。

昨晚看了新一季的《Heroes》第一集了。

觀後感是覺得好混亂,也可能因為我看的時候在塗指甲有點恍神。

本集的題目就是上次大戰後的四個月後的各人生活。



Claire 和 Hiro 於本集的戲份較多,較多的意思是佔約 1/5 左右,你可以想像這一集就每人只能露面幾分鐘左右啦。Claire 於父親保護下開展新的大學生活,刻意隱藏身分的她遇上同樣有超能力的男同學,很好嘛,終於有愛情線了。Hiro 回到日本古代,見到他很崇拜的 Kensai 劍聖,竟然是個鬼佬,實在超級胡扯!!!!另外 Hiro 父親於本集死亡。


來自南美洲的新人物 Maya 和她哥哥登場,超能力該是可以無意識殺人吧,不過那一段有點煩的感覺,那個女孩的戲太誇張了一點是吧!


其他的人如 Nathan 因為殺死了弟弟 Peter 而內咎自暴自棄,不過原來 Peter 沒有死並被神秘組織救起了,但應該是失憶了吧。可以心靈感應人物位置的那位小女孩跟警察 Parkman 和 Mohinder 一起住,就再次感應到來自神秘組織的死亡威脅。

跟《Prison Break》season 3 一樣,不知怎的看完有點失望的感覺,唉!
數奇門 說...

你就好啦
成日都甘快睇到

Old Cake 說...

我睇完都好失望囉! Kensai有セ理由会係鬼至得? 我諗個劇本唔会有第一季咁好嘞. 第二集会在美国星期一上, 希望我睇完唔会放棄套劇喇! BTW, 香港播完第一季未呀?

素顏天使 說...

old cake > TVB Pearl 就應該未.

Old Cake 說...

其實對於上季D劇情我都有D意見, 好彩我冇講嗜! 哈哈

匿名 說...

我都睇左﹐見到 kensai係鬼佬直頭爆粗﹐簡直係強姦亞洲歷史。劇情都仲係好立立亂﹐希望過多幾集會好番D啦。不過阿 Clare 就真係好 cute﹐我好鍾意﹗

肥貓 說...

我一直睇明珠第一季都覺得好亂, 人物太多但故事性不強,Emmy Award得不到任何獎, 可能真係有原因.

匿名 說...

o岩o岩睇完第2集﹐開始有番D紋路﹐Clare 真係好可愛﹐另外海地人回來了﹗

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates